mércores, 4 de maio de 2022

NOVA ANDANZA POLO DÍA DO LIBRO

Como xa imaxinariades, a nova andanza da que vos falamos hai uns días estaba relacionada coa celebración do Día do Libro. Este ano non puidemos realizar a nosa actividade fóra do centro, pero iso non impediu que gozaramos e gocemos dándolle cores para rematala. 

Aquí tedes o poema que compuxemos logo de elixir unha palabra da lectura de Silencio, escrita polo noso amigo, Fran Alonso

Cheguei a estar vella con vinte anos

mirando tras desa ventá pola que a luz non pasaba.

A miña casa non estaba chea de luxos

e aínda así non sentía baleiro o meu  apartamento.

A música non calmaba a miña soidade

pensando que o paso do tempo non era lóxico.

Non tiña moitas posibilidades

nunha cidade onde o tempo non se detiña,

os anos seguían correndo

e os colegas envellecendo.

Onde quedaron os tempos onde eu era moderniña?

A miña vida non fora afortunada,

as miñas lembranzas definen a morriña

acolledora coma as apertas dos meus,

coma os reencontros cos meus recordos,

coma o exilio dos meus pensamentos.

Presa do desexo de liberdade,

chea de esperanza por parar o tempo,

sabendo que é unha mentira,

debuxo minutos interminables

sentindo a eternidade coma un escándalo.

O cárcere onde me atopo cada vez era máis fondo

e convertérase nun lugar claustrofóbico.

Xa non tiña ningún recuncho onde agocharme.

O paso dos minutos era inquietante

sentindo como os últimos segundos da miña vida me aprisionaban.

Club de lectura, “lecturas e andanzas I,II- 23 de abril 2022

Baseado na lectura da obra de Fran Alonso, Silencio.

 En que estarán tan concentradas Anum, Naiara  e Uxía? 


Esperamos poder compartir o máis pronto posible o remate desta nova andanza.